נכון להיום כ-85% מהעובדים השכירים מגיע החזר מס בעבור מגוון סיבות כמו החלפת מקום עבודה, פיטורין, חל"ת, נישואין, גירושין, מילואים, תרומות, ילודה, תשלומי ביטוח חיים ועוד.החזר מס ממוצע עומד על 3,000-6,000 ש״ח בשנה וניתן לדרוש את החזר המס עבור 6 השנים הקודמות כך שבשנת 2025 תוכלו לקבל החזר מס החל משנת 2019 בתוספת ריבית והצמדה.כיום רוב השכירים אינם מגישים בקשה להחזר מס מכיוון שהם חוששים מהבירוקרטיה הכרוכה בתהליך או מכיוון שהם אפילו לא יודעים שמגיע להם כסף בחזרה. כיום הצורה הנוחה והיעילה ביותר לקבלת החזר מס גבוה היא על ידי חברה מקצועית למתן החזרי מס.באמצעות חברה להחזרי מס תוכלו ליהנות מההחזר המקסימלי וזמני טיפול קצרים במיוחד. בזמן שהחברה מתעסקת בבירוקרטיה והגשת הטפסים, אתם תוכלו להמשיך את חייכם כרגיל ולאחר כ-2-3 חודשים תוכלו ליהנות מההחזר המקסימלי המגיע לכם.אך כיצד ניתן לבחור חברה שתייצג אתכם מול רשות המיסים ותדאג לכם? להלן מספר טיפים:
- יחס אישי לאורך התהליך: ודאו שהחברה שאיתה אתם רוצים לעבוד תספק לכם יחס אישי וצמוד בהתאם לצרכים שלכם לאורך כל התהליך. כלומר, מהרגע שבו אתם מגישים את המסמכים ועד לרגע שהכסף נכנס לחשבון הבנק שלכם.
- מוניטין וניסיון: כדי שתוכלו לוודא שאתם מקבלים את השירות הראוי וחשוב מכך, את ההחזר המקסימלי המגיע לכם על פי חוק אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה יציבה ואיכותית בעל ניסיון רב בעולם החזר המס. אחרי הכל מדובר על הכסף שלכם ועל הזכויות שלכם ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה בעלת צוות מנוסה. לכל חברה מכובדת אמור להיות מספר טלפון, מייל, ביקורות ואזכורים ברשתות החברתיות ובתקשורת.
- השוואת מחירים: אחרי הכל גם המחיר משחק כאן תפקיד. אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה הפועלת על בסיס הצלחה. כלומר, חברה הגובה את כספה מגובה ההחזר המתקבל. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים על תוצאה בלבד ללא השקעה מיותרת.
- זמינות: חברה איכותית להחזר מס תהיה זמינה עבורכם במגוון רחב של אמצעים כמו מייל, טלפון ובדואר.
- אבטחת מידע: החזר מס כולל מידע רגיש כמו צילום תעודת זהות, צילום הכנסות וטפסים נוספים שלא תרצו שיגיעו לידיים הלא נכונות. אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה שתוכל לאחסן את המידע כה חשוב שלכם בצורה מאובטחת.
האם כדאי לבצע בקשה להחזר מס באופן עצמאי?
כיום כל אחד יכול להגיש תביעת החזר מס כלפי רשות המיסים בפני עצמו ואין חוק מסוים שמחייב אתכם לעבוד עם חברה להחזרי מס. אך יחד עם זאת חשוב לזכור שלחברה המתמחה בהחזרי מס יש מספר יתרונות כמו חיסכון בזמן והבטחה לקבלת החזר המס הגבוה ביותר שניתן לקבל מרשות המיסים.במידה ותבחרו להגיש את המסמכים באופן עצמאי תצטרכו לקבוע פגישה ברשות המיסים ולמלא את כל הטפסים הנכונים עבור כל שנת מס בנפרד. במידה והטפסים שתמלאו לא יהיו מלאים או תקינים בקשתכם תידחה ותצטרכו להגיש את כל הטפסים מחדש, כך שלא לכל האנשים יש את הזמן והסבלנות הכרוכה בתהליך ההגשה העצמאי.אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה מקצועית הנעזרת בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשרת עבודה מלאה מרחוק, כך שתוכלו לשלוח את כל הפרטים הרלוונטים באמצעות הטלפון או המחשב שלכם.באילו מצבים כדאי להגיש בקשה להחזר מס?
כיום ישנן עשרות סיבות שבגינן ניתן לקבל החזר מס כמו נישואין, גירושין, לידה, אובדן בן משפחה, פיטורין, חל״ת, החלפת מקום עבודה, שינוי בשכר, לימודים, הוצאות רפואיות גדולות, תרומות, רכישת דירה, השקעות וסעיפים רבים נוספים.שורה תחתונה, רוצים לברר אם מגיע לכם כסף מהמדינה? מלאו את שאלון בדיקת הזכאות אונליין שלנו שלוקח 5 דקות למילוי וקבלו את התשובה המדוייקת בהתאם לנתונים שלכם.מה אתם מציעים?
מעוניינים שנשיג עבורכם את החזר המס המגיע לכם מרשות המיסים? להלן השלבים השונים בתהליך החזר המס עם חברת החזר פלוס:- מילוי בדיקת זכאות ראשונית. אנו לא גובים כסף על פתיחת תיק או דמי ההגשה, אלא רק עבור התוצאה.
- איסוף כל המסמכים הנדרשים לביצוע בקשת ההחזר מרשות המיסים.
- בדיקה מעמיקה של יועץ מס המתמחה בהחזר מס לשכירים עבור ששת השנים האחרונות.
- עדכון הלקוח על גובה ההחזר הצפוי והגשת המסמכים הרלוונטים לרשות המיסים.
- עדכון הלקוח לאורך כל התהליך עד שהכסף נכנס לחשבון הבנק.